Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade denna blogg, så nu när jag fick lite fri tid så kändes det som ett bra läge att passa på. 

Så vad har hänt? Ja, vad har inte hänt? Mitt liv har snurrats runt så många gånger under denna tid att jag emellanåt glömmer bort vem jag är. Haha nejdå, men nästan. 

Anyway: Tillsammans med bästa vännen har jag nu börjat på väddö folkhögskola med hälsopedagogik som inriktning och det känns kanon!

Lärt känna mycket folk, kört alla möjliga varianter av namnlekar och dylikt, varit på en klassresa på ön Arholma där vi bland annat gick vilse och trängdes ca tio pers i en liten bastu. Många badade, men jag var inte djärv nog för det iskalla vattnen! 

Efter denna vecka börjar pluggandet komma igång på allvar och jag ser faktiskt framemot det! Samtidigt som det är väldigt kul att bara latja och umgås med de andra klasserna också. Men sånt kommer det nog mer av! 

Har kommit i gång med träningen igen och börjar redan se lite resultat, främst på benen( men det är nog resultatet av alla vandringar under skoltid). Ser verkligen framemot en höst fylld med träning, hälsa och allt som har med det att göra;)

Peace!;*

Kommentera

Publiceras ej