Slänger upp ett snabbt blogginlägg innan sänggående. Eller ja, jag ligger redan nerbäddad så 'innan jag slocknar'. Need mah beautysleep! 

Idag har vi granskat våra matvanor med hjälp av matvanekollen på Livsmedelsverkets hemsida. Jag upptäckte att jag får i mig för lite mineraler och vitaminer per dag, så till kvällsmål blev det en mega smoothie på: havregryn, kokosmjölk, hallon, havtorn och linfrö. Och ett glas honung/citron vatten på det. Så det är nu en väldigt rund Bea som ligger under täcket, men mätt blev jag! 

Älskar denna skola och suger åt mig all lärdom och information som en svamp. Så otroligt fascinerande hur våra kroppar fungerar osv! Imorgon ska vi lära oss om syresättningen i kroppen. Ser framemot det. 

Idag fick jag även mina wrup snug byxor från Freddy Store (köpta på www.fitnesslifestyle.se) och dessa är lite som en morot att fortsätta vara rökfri och leva hälsosammare(läs längre)  ;)

Nej, sovdags!
Peace!;*

Kommentera

Publiceras ej