Tunn frukost idag pga orolig mage -.- Kan dock inte klaga för gott är det ju! Vattenmelon, banan, kanel och kokosflingor, samt ett glas ekologisk havremjölk till :)
 
Vaknade imorse av regn som splattrade mot fönstret, så idag fick jag vakna med ett gott humör. Dock tynade detta humör när jag kom på hur mycket plugg jag har att göra idag... Både prov och presentation imorgon :( Utmattad hjärna!
 
Just nu lyssnar jag på fransk folkmusik och funderar över framtiden. Snart är det bara två veckor kvar tills detta skolår är över och jag får flytta hem igen... Usch, blir så otroligt ledsen ibland när jag börjar tänka på det :( Tillbaka till äckliga Norrtälje där allting antagligen kommer bli som det var innan jag flyttade; inskränkta idioter (förutom mina nära och kära) och inget att göra.. Dock fantastiskt att få ha ett kök för sig själv ;)
 
Nu ska jag ytterligare njuta av min frihet innan pluggandet sätter igång igen.
;*

Kommentera

Publiceras ej