Ikväll ringde en väckarklocka i huvudet när jag stod lättklädd framför min spegel. 21 år och ser fortfarande ut som en... En... En keso-pudding? It's not me. No no. Den som stirrar tillbaka i spegeln är en främling.

Så jag vet detta... och ändå är det så svårt att komma igång! Så sjukt trött hela tiden, antagligen pga dålig sömn, dålig mat och för lite stimulans.

Försöker sluta röka igen (igen...) så det är ett litet steg närmare:) Men tror ändå att jag behöver någon som ger mig en rejäl spark i röven och sätter en pistol mot tinningen.

Nu ska jag försöka arbeta bort de mörka ringarna under mina ögon...

G'night ;*

1 kommentarer

lifeiswhatyioumakeit.

05 Jul 2013 19:34

Jag hade nästan glömt bort hur gammal du var där ett tag, tur att de senaste inläggen påminde mig. HAHAHA. Du är söt. Saknar dig alltid. Bästa <3

Kommentera

Publiceras ej