(Ursäkta extremt dålig kvalla på bilden ovan)
 
Otroligt nog vaknade jag en timme innan klockan ringde idag.. på en måndag, vad i själva ******?!?! Och självklart den måndagen som vi får lite sovmorgon på... Jag som brukar sova tyngre än en sten en dag som denna. Men icke...
Så varit en slö morgon där jag kunnat slöa extra mycket i sängen (Alltid uppskattat). Dock blir jag irriterad över att jag sen igår nästan inte kunnat äta. Mår illa och det tar emot som bara den när jag stoppar något i munnen, sjukt irriterande :( Så tvingar i mig mat idag, not good. Nåja, det går över.

Idag blir det Malmö för att besöka Romska kulturcentret (studiebesök) vilket ska bli kul! :) Efter det ska jag tvinga Lauris att hjälpa mig hitta hårfärg+silver schampoo; mitt hår är nästan gult?! Dags att göra någonting åt.
 
Nej nu ska jag traska till skolan i min nya favorit tröja! ;)
:*
 
 

Kommentera

Publiceras ej