Hejhejhej!
 
Tillåt mig att berätta att livet är ganska grymt emellanåt! Har varit en upplevelserik vecka detta!
Vi som går årskurs 3 hade uppsats vecka; vi satt alltså i 4½ dagar och skrev en vetenskaplig uppsats om utvalt ämne. Jag skrev om nötköttsproduktionen- och konsumtionens påverkan på vår miljö och hälsa... Gick sådär alltså, men klar i tid blev jag och i samma veva så sprack ett blodkärl(eller dylikt) i mitt högra öga och jag såg suddigt. Stress hahaha?
 
Igår blev det att färga tygväskor i batik färger (hippie-style) till Skurups festivalen och sedan blev det alkohol med underbara, fina vänner! Anne delade med sig av sin fina stämma och Emelie dansade med hippie-duken; fantastiskt.
 
Inte långt kvar nu tills det är slut.... :(
Känns inte riktigt okej. Ska bli skönt att bli klar med skolan men mitt liv är här nere nu, här trivs jag så sjukt bra med mina nyfunna vänner. Här passar jag in... Ska dock bli underbart på samma gång att få komma hem till nära och kära!
 
Aja, nog med detta.
;*

Kommentera

Publiceras ej