Jahopp, så har man överlevt den första delen av veckan med bravur. Två dagar kvar och sen ledig på fredag, gött! :) Just nu tar jag en liten uppdateringspaus från min läxa.. Ska skriva en uppsats om blixtlåset haha.

På bilderna ovan förklaras min helg/måndag; Game of thrones hela söndagen (grymt), skiss av ett framtida flygplan som var en uppgift och sedan en tävling där vi skulle bygga broar av sugrör och lim sedan se vilken som bl a klarade mest tyngd, minst materialåtgång och mest estetiskt tilltalande.. Min grupp vann ;) (den i mitten med två spetsiga saker) Och igår var jag och shoppade med två klasskompisar i Malmö och hittade lite finfint :)

Nej, nu ska jag skriva klart uppsatsen och sedan sova en stund tror jag o.O Inatt vid fyra är det nollning för ettorna och det lär vi alla få lida av... morr ;)

Ciao,
B

Kommentera

Publiceras ej