Jag älskar dig.
För vad du är. För vem du kommer bli.
För hur ditt skratt kommer låta.
Och alla fåniga saker du kommer tycka är jobbiga.
För första gången du pratar. För första gången som du ställer dig upp.
För hur mycket du kommer vara älskad av alla. Och för de gånger du ger dina föräldrar en extra rynka.
Jag har inte sett din ögonfärg än, men jag vet att du kommer betyda allt för mig.
Min käre systerson, snart kommer du ut i den här världen
Som ofta är så skrämmande och kall.
Men jag lovar att skydda dig, värma dig och älska dig med hela mitt hjärta.


2 kommentarer

Jessie

16 Nov 2010 10:14

Åh vad gulligt!!! Fick en tår i ögat! Eller ja en hel sjö... ;)

Han kan inte få en bättre moster!!

Puss på dig älskade syster!

Jessie

16 Nov 2010 20:24

Kom på att denna skulle vara jättefin att ha inramad! Julklappstips! ;-)

Kommentera

Publiceras ej