Det är höst på riktigt nu. Himlen är mörk och kallt regn faller sakta mot marken. 
Så mysigt, nästan för mysigt;) 

Otroligt nog hjälper detta väder mot mina smärtor. Är det ruskigt väder ute så är det ju acceptabelt att ligga som en döing i sängen hihi. 

Vissa dagar blir jag bara så oerhört less på denna sjukdom. Endometrios.... 
Och imorgon opereras min syster pga denna sjukdom och alla mina tankar är hos henne <3 

Men vi alla måste, även fast det ibland är så fruktansvärt svårt, hålla humöret uppe och tänka positivt. Le, även fast du har ont och hjärtat är brustet. Bara le. 
Ett ljus kanske inte brinner så starkt, men det kan tända fler ljus; och tillsammans... Ja, ni förstår nog min poäng.

Nu ska jag ta igen på väääälbehövd skönhetssömn! Imorgon är en ny dag.
Peace!;*

Kommentera

Publiceras ej