Efter en kväll med god mat och öl tillsammans med mina gamla kära vänner Malin och Ebba känner jag mig... Nostalgisk och emotionell? Ja, det är det jag känner - definitivt.
På måndag åker Ebba tillbaka till Australien och det kommer kanske dröja ett år innan jag får träffa henne igen :'( Vi har känt varandra sen vi varit två år, varit bästa vänner - ja, jag vet inte hur länge - och nu bor hon på andra sidan världen? Typ i alla fall. Men men, hon flyttar förhoppningsvis hem för eller senare ;)
 
Har varit en trevlig dag så glad är jag :) Först blev jag bjuden på fika av Linda(eller egentligen henne mos, men whatever haha) sen mys med systersonen och sen da ladies. Fick ett halsband och ringar av Ebba som hon inte ville ha ;) Yaaay! Presenter är alltid uppskattat haha :D
 
Nu ska jag vänta på pojkvännen; mys mys mys.
 
Over and out, ;*

Kommentera

Publiceras ej