God afton!
 
Det är lördag, fortfarande vinter och jag krossade precis knäskålen mot mitt fula skrivbord. Nejdå, men låt mig säga att trä INTE är behagligt att slå sig mot... Kommer bli ett supersexigt blåmärke där senare! ;)
 
Nåja, så vad händer denna kväll? Absolut ingenting! Enda sällskapet jag har är Ramlösa med jordgubb/lime smak (mums) och funderar på att möblera om i mitt lilla rum igen... Ignorerar högen med plugg och unnar mig några lediga, lugna timmar. Mitt humör är inte riktigt på topp idag, tyvärr, dock beror detta på naturliga kvinnliga humörsvängningar (PMS:ing all over the place.)
 
Så sitter mest och funderar på att jag vill färga håret ljust lavendel, bli klar med plugget, flytta till södra Frankrike med min man och ströva omkring, träffa min familj, men framför allt just nu; få lite SOLSKEN. Skurup bjuder sällan på sol och tro mig; det syns i mitt ansikte haha.

Over and out, ;*
 

Kommentera

Publiceras ej