(Några bilder från de två senaste veckorna)

Har varit dåligt med uppdateringen på den här rackarns bloggen den senaste tiden; med bra anledning dock.
Jag har gjort annat än att bara sitta framför dumburken woopwoop!
Bl a så har jag (för första gången ever) bakat lussebullar och idag slängde jag ihop en pepparkaksdeg, hoho!
Lägenheten är julpyntad, katten är kärleksfull och ännu är mannen hemma (tills 4-5 i natt...)
Så ni kan ju förstå det ypperligt braiga humöret jag är på !!
Och som ni ser i den övre bilden till höger så har jag nu börjat plugga svenska.. Fick mina papper idag så tänkte sätta igång med allvaret imorgon och försöka hinna bli klar med den här kursen så snart som möjligt.

Så livet har börjat rulla igen.

Har lite fler bilder så blir nog ett blogg inlägg till ikväll, tror jag.

;*

Kommentera

Publiceras ej