(Morgon trötthet/uttråkighet=Leka i ps.)

Brorsan påminde mig om min blogg igår, som legat och skräpat i ett hörn någonstans och multnat bort. Så jag tänkte att en liten uppdatering kanske skulle passa sig idag. Faktum är att bloggen är någonting jag nästan helt glömt bort, delvis för att jag haft annat på mina händer och för att det behövs inte längre.
Det är ordning och reda uppe i mitt "arkiv" så det finns förtillfället inget behov av att sortera tankarna - vilket är just det jag använt bloggen till. Och det måste såklart inte vara 'allvarliga' tankar, utan vad som helst. Bara jag fick rensa lite... Men inte längre!

Det är svårt att förklara men... Fan, vad härligt livet är! (Det där kommer jag få äta upp senare säkert hahaha)
Allting är så ljust, så färgglatt, så... Ja, underbart. Musik låter bättre än någonsin och saker som jag aldrig någonsin förstått är nu självklara.
For the first time I feel alive.

Lyssna på tjejen som blev född med stämpeln cynisk i pannan haha... Change of heart? ;) Or rather mind...

Aja, nu har jag uppdaterat för ett tag framöver haha!

B

Kommentera

Publiceras ej