Ring&earcuff - me want big time.

Ont i huvudet, överslemmig i halsen, snorig, mår stört illa och har ont i magen... Vad fan hände???
Tycker smått synd om mig själv i min ensamhet utan tirren och längtar så stört mkt efter godis(Yes, I am a baby) meeeen detta är ingenting som min säng inte kan bota :)
Så det blir att sova tidigt, kanske även ta en sömntablett så jag får sova lugnt(drömt stört mycket upprörande drömmar den senaste tiden).

Meeen det blir om en stund. Så just nu sitter jag och kollar på den här sidan efter earcuffs. Blev lite besviken över utbudet bara, men det fanns jävligt coola örhängen och annat där.
Vill ha en platt, cirka 6 mm bred earcuff i silver :) Som en vanlig ring. Så stööööört snyggt! Finns dock inte att få tag på i sverige (av vad jag sett) så funderar på att special beställa sen när pengar stadigt rullar in :) Skulle vara nice att ha en som sitter perfekt.

Nåja, det blir en annan dag. Nu blir det ett stort glas mjölk, säng & någon film.
B

Kommentera

Publiceras ej