I-don't-give-a-fuck-day.

Så fruktansvärt uttråkad... Är så uttråkad att det gror tankar som 'varför lever man för' i huvudet hahaha. INTE OKEJ.
Dock har jag haft en mystärisk huvudvärk som har kommit och gått konstant i över en vecka, och som slagit till igen nu idag. Så den motiverande sidan av min hjärna är mer OFF än vanligt. Vilket leder till fyra saker; extreme laziness (körde lite "luftboxning" tidigare idag så det är väl alltid nått.) slö tittar på nätet, glor film och äter konstant.
Är jätte sugen på melon med.. mmmm. Men men, utan pengar får jag leva med det suget haha ;)

Sitter och spanar boxningssäckar+tillbehör på nätet och blir arg över att jag inte har tur i spel så jag kunde vinna på lotto NU. Haha ;)
Och funderar på varför jag, hela mitt liv, hatat högtidsdagar såsom; jul, midsommar, påsk, halloween och och födelsedag. Kan verkligen inte förstå varför...
Fyller år om 25 dagar och av någon anledning får jag panik redan nu. Inte för att fylla år, för det bryr jag mig inte om, utan just den här pressen med att fira den på något sätt. Jag har inte velat fira min födelse dag sen jag fyllde 14 år tror jag. Jäääätte märkligt.

Ibland skräms jag över hur extremt cyniska vissa sidor av mig är. Especially you huhuh.

Aja, nu ska jag kanske sova bort den här huvudvärken. I'll be seeing you...
B

1 kommentarer

lifeiswhatyoumakeit.

01 Feb 2011 15:42

Är inte fullt lika stressad this week.

Hitta på något snart? <3

Kommentera

Publiceras ej