Trött i huvudet av allt bloggfixande och "hjärtat" är vänt ut och in.
Har bestämt mig för att prova med att tvärt sluta med min medicin och får se hur roligt det här blir då jag redan känner av det. Mest är det nog abstinens och oro över vad som kan hända - men ah..
Läskigt att en medicin som ska hjälpa en kan få en att må väldigt dåligt också. Lite bakvänt kanske?

Är väldigt nostalgis idag också vilket jag inte alls tycker om! Det får mig att längta efter saker jag inte absolut inte borde längta efter... Men vad gör man när känslorna redan brutit sig in i systemet och forsar i denna stund ut i blodådrorna.
Ska nog duscha bort dessa känslor tror jag :) Allting blir bättre efter att man fått skölja av sig med hett vatten en stund. Det och en cigg skulle inte vara helt fel... Har dock bara tillgång till det förstnämnda hoho. ;)

Imorgon ska katten opereras så det blir att svälta ut henne efter midnatt, haha. (Hon får inte ha mat i magen innan operationen.) Och medan mitt hjärta ligger under skalpellen ska jag vandra ned på Nt's små gator och lämna tillbaka lite av det jag köpte och köpa lite annat istället; inklusive en mysdress om jag hittar någon som passar min 'varit-död-en-månad' hudfärg.... Hihi :D

Har kommit en bra bit med bloggen med. Lite småsöt men samtidigt inte för mycket..
B

1 kommentarer

lifeiswhatyoumakeit.

28 Feb 2011 13:11

SÅNA naglar ska du ha! Hur Bea-style som helst ju ^^

Kommentera

Publiceras ej