Förra måndagen låg jag vid den här tiden på uppvaket och väntade på att få åka hem. Usch, usch hemska tanke.
Morgonen började med att spy. Då lossnade ännu mer sårskorpor och jag kunde prata lite bättre.
Sen bar det av in till min syster för att duscha och då spydde jag igen. Och när jag stod i duschen gjorde det inte alls ont att dricka! (har en vattenflarra med mig överallt) Kunde sjunga med hihi :D Inte alla toner dock då det fortfarande är lite ömt ;)
Så snaaaart så.

Och igår åt jag en halv lussebulle NOMNOM. Blev överlycklig. Dock fick jag extremt ont i magen efteråt då saffran är skit starkt och skärskilt för en mage som glömt bort vad mat är ;)
Så ska försöka dricka så mkt mjölk jag bara kan idag. Börja lite sakta, så att säga.
Hoppas jag slipper spy mer i alla fall.

Aja, nu ska jag klä på mig och vänta på mam :)

<kisses

2 kommentarer

BENNIY'S

29 Nov 2010 14:08

Starta en ny blogg om "kampen tillbaka till livet" hahaha. Nejmen, det låter hemskt hun <3 lider fan med dig :<

lifeiswhatyoumakeit.

29 Nov 2010 18:30

JAG VILL FIKA!? :D mysmysmyyys!

Kommentera

Publiceras ej